środa, 7 marca 2018

NIESPODZIANKA

Ostatnio zrobiłam sobie małą przerwę w moich "ręcznych robótkach". Tymczasem spotkała mnie zaskakująca niespodzianka - Zuzka współtworząca Design Team srapper.sk zaprosiła mnie jako "hostującą dizajnerkę" (musiałam zacytować, bo pięknie to brzmi),do stworzenia dla bloga scrapper.sk   ATC  , którego tematem jest "Moja ulubiona książka". 




Nie ukrywam, że jest to dla mnie  zaszczyt i wyzwanie. Zastanawiałam się, którą książkę mogłabym "uwiecznić" w swojej pracy, ale wybór okazał się niemożliwy z prozaicznego powodu - za dużo ulubionych :) 
Powstały zatem takie oto karteczki :)







Dziękuję Zuzanie za zaproszenie, a zaglądającym do mnie za odwiedziny:)




10 komentarzy:

  1. Ela <3, ďakujeme, že si sa zapojila. Tvoje kartičky sú fantastické.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace.Te miniaturowe książeczki to mistrzostwo świata :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń