środa, 1 kwietnia 2015

Dlaczego E-love i do tego nałogi?
Moje różne poczynania, serdeczna psiapsióła Beata określa słowem - "Elowe". Nałogi - rzecz wiadoma ;) kawa, muzyka, praca, rękodzieło  i .. pewnie parę innych jeszcze.
Blog powstał w wyniku usilnych starań mojej Kuzynki i Wielkiej Inspiratorki Działań Wszelakich - Marysi .
Od czasu do czasu "rękoczynię", głównie dla moich znajomych. Karteczka z życzeniami, prezencik, pamiątka chwil wspólnie przeżytych... tak powolutku tworzy się zbiorek prac przeróżnych. Dotychczas, tylko dla zachowania w swojej pamięci, robiłam zdjęcia (najczęściej komórką), które nie były przeznaczone do publikacji. Ich jakość jest marna, ale co tam - pokażę kilka rzeczy z osobistego archiwum.
Na początek zawieszka, którą zrobiłam na  zaproszenie Marysi, do zawieszkowego wyzwania w ArtGrupie ATC . Obawiałam się czy sprostam zadaniu, ale chyba nie było bardzo tragicznie:)
Oto kilka bardziej szczegółowych zdjęć rzeczonej zawieszki.





2 komentarze:

  1. Fantastyczna, nieziemska i jest już moja!!!Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło, że trafiła w Twoje ręce :) :)

      Usuń