poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Długo zastanawiałam się czy pokazać album z ubiegłego tygodnia. Główny problem stanowi (jak zwykle) jakość zdjęć. Robiłam je w pośpiechu ponieważ album szybciutko musiał trafić do właścicielki i nie było czasu na jakiekolwiek kombinacje z tłem czy oświetleniem. Dzień też pochmurny był, więc efekt  pochmurny raczej ;) W pracy wykorzystałam tekturki ze Scrapińca, papiery z kolekcji Celebration, Paris,Paris (UHK Gallery), Świeżo Malowane (Galeria Papieru), Victorian Garden z Lemonade. Wiem, że to spory mix, ale nie umiem się czasem powstrzymać ;) Okładka "potraktowana" kolorowymi mgiełkami.
Dziękuję za odwiedziny, cierpliwość i każde dobre słówko :))



P.S. Zamieściłam  tylko te zdjęcia, które wyszły najprzyzwoiciej, reszta nadaje się do kosza.


4 komentarze: