czwartek, 2 kwietnia 2015

Dziś kilka  starszych prac (ostrzegam- jakość zdjęć beznadziejna :) )
Pierwsza to blejtramik wykonany na warsztatach u Olgi Heldwein, dla moich bliskich znajomych Kasi i Michała (piercerki i tatuatora).


Dla tej uroczej pary zrobiłam także zawieszkę na drzwi.


Urodzinowy blejtram dla koleżanki Danusi. Zdjęcie zrobiłam przed poprawieniem słowa "friendship". W tej wersji "zjadłam" literę ;)


Pudełko ślubne. Amorkowi dorobiłam łuk i strzałę ;)



Pierwszy notes. W środku mnóstwo tajemnych skrytek ;)


Karteczka urodzinowa dla koleżanki koleżanki.


2 komentarze:

  1. łowię szczegóły - cudnie...Notes pierwszy? Nie wierzę: ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) notes rzeczywiście pierwszy, trochę się nakombinowałam przy nim :)

      Usuń